Re: [opensuse-hu] Nyomtatóbeállítás KDE-vel
  • From: Zsiráf <zsiraf@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 May 2012 08:34:35 +0200
Ha nem csal a szemem, 2012. May 17., csütörtök csütörtök 00:08 keltezéssel
Vajda Gergely alábbiakat küldte drótpostán:
Sziasztok!
Hali!

Érdekelne, hogy valahogy be lehet-e varázsolni a KDE
"Rendszerbeállítások" közé a nyomtató beállítását (mint más disztróknál,
pl Kubuntu).
Én, ha nyomtatást indítok, akkor a megjelenő ablakban, a nyomtató választó
legördülő mellett található tulajdonságokra kattintva be tudom állítani a
nyomtató összes tulajdonságát.

Amúgy ezt a három csomagot telepítve kapsz egy külön nyomtatókezelő
alkalmazást:
kde4-printer-applet python-kde4 system-config-printer

jókat:
.~.
/V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 12.1 / 3.1.9 / KDE 4.8.3 / LibreOffice 3.5.3