[opensuse-hu] wein hálózat
  • From: Ferenc Burján <ferifot@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Apr 2012 11:49:14 +0200
Van egy másik kérdésem is.

A Picasa fotó software bejelentkezését nem hajlandó elfogadni a googl fiók.
Feltettem wein alá a windows -ost és az még a bejelentkező ablakot sem
hozza fel. (Mint fotó kezelő működik a winyóról kezeli az összes
képet)
Próba képen feltettem a windowsos firefoxot wein alá. Az meg hosszas
neki készülődés után küld egy hibaüzenetet. Ha valaki tudja miért nem
megy semmi hálózatos wein alatt, jelezze!
De a LINUX-os picasa bejelentkezésének is tudnék örülni. Nem
ragaszkodom a wein-hez.

B. Feri

< Previous Next >
This Thread