Re: [opensuse-hu] Nyomtatás Firefox-ból

Ha kijelölök szöveget a Firefox-ban (11.0) és azt szeretném nyomtatni (akár
nyomtatóra, akár fájlba), akkor nem nyomtat semmit. Ugyanez a helyzet, ha a
kijelölt keret nyomtatását választom.

A teljes oldalt viszont kinyomtatja.

Lehet, hogy valamilyen beállítást elnézek, van valakinek ötlete?

Hi.
Szerintem ennyit tud a firefox nyomtatáskor. Minden más programból normálisan működik.
Üdv.

SuSE alatt... mert kipróbáltam Fedora16 alatt is és ott működik, még a távoli nyomtatás is "megjavult" amivel végig szívtam 11.4-től, 12.1 és próba képpen 12.2 fejlesztői verzióig. Pedig a .mozilla mappa tök ugyanaz mint SuSE alatt volt.
http://lists.opensuse.org/opensuse-hu/2012-01/msg00132.html

Valami nem gömbölyű SuSE tájékán az újabb kiadásokat tekintve 10 év SuSE openSUSE használat után sorra jönnek a csalódások... :(

--
Üdvözlettel: Szágyi Károly
www.fotokaresz.hu

< Previous Next >