Re: [opensuse-hu] Firefox 11
Szágyi Károly írta:
Sziasztok !

Frissítettem a fenti böngészőt.
Lehet hogy én emlékszem -jól- :) de mintha az lenne az újabb kiadások
egyik erénye, hogy a kiegészítőkkel kíméletesebben bánik mint anno.
Ehhez képest az összes eddigi kiegészítőt lebénította, hiába akarom
engedélyezni esetleg telepíteni, újratelepíteni nem lehet, mert azt
mondja nem kompatibilis a FF jelen verziójával.... Új verzió nincs a
kiegészítőkből, és természetesen az egyel korábbi FF kiadás (10.02)
már nem elérhető... Azt már csak mellékesen kérdezem mi az oka annak,
hogy a könyvjelzők weboldalikonjai egy puritán négyzettel lettek
helyettesítve?

Szerintem dobd fel az Add-on Compatibility Reporter kiegészítőt, és
menni fognak a régebbi pluginek is.
üdv.,
H.I.