Re: [opensuse-hu] KWeather KDE4
On Friday 17 February 2012 13:22:25 Szágyi Károly wrote:
On Friday 17 February 2012 13:03:23 Szágyi Károly wrote:
Sziasztok !
A KWeather beállítások között szerepel, hogy mennyi időnként frissítse
az adatokat.
Nálam Budapest Ferihegy van beállítva, de elég lomhán változik az
információ.Megközelítőleg 1/2 nap is eltelik mire az esős / havazós
időből napsütésre vált és vele a hőmérséklet is ezt adja, reggel volt
-15 fok és még délben is annyi volt, de valójában már -2-3 fok volt.
Szóval mi lehet a gond?

Helló!

Jobb gombbal rákattintva van egy olyan opció, hogy "Frissítés most".
Próbáld azzal.

Háááát ilyen menü/gomb/opció nincs itten kéremszépen :)

Egyébként hogy tudod használni KDE4-en? Én csak a KDE3-ban tudom használni.

A KWeather plasmoidban ráklatty a "változtatás" gombra és ott megad/beír
pl Budapest kiad 3 állomást és beállít.

Most kapcsolok.... lehet, hogy nem az a neve... :) de a panelra lehet
tenni és azt hiszem része a telepítésnek (openSuSE 11.3 KDE 4.4.4)

Én arra lettem volna kíváncsi, hogy tudtad rábírni arra, hogy működjön a
KDE4-ben. Én a 11.2-n próbáltam. Közben meg váltottam KDE3-ra (11.2-n), és
ott tökéletesen működik a KWeather.