Re: [opensuse-hu] KWeather KDE4
On Friday 17 February 2012 13:03:23 Szágyi Károly wrote:
Sziasztok !
A KWeather beállítások között szerepel, hogy mennyi időnként frissítse
az adatokat.
Nálam Budapest Ferihegy van beállítva, de elég lomhán változik az
információ.Megközelítőleg 1/2 nap is eltelik mire az esős / havazós
időből napsütésre vált és vele a hőmérséklet is ezt adja, reggel volt
-15 fok és még délben is annyi volt, de valójában már -2-3 fok volt.
Szóval mi lehet a gond?

Helló!

Jobb gombbal rákattintva van egy olyan opció, hogy "Frissítés most". Próbáld
azzal.
Egyébként hogy tudod használni KDE4-en? Én csak a KDE3-ban tudom használni.

Helló!