Re: [opensuse-hu] Kmail problémák

Asszem meg van a megoldás.

Mivel voltak már rossz tapasztalataim a verzióváltásokkal sosem bízom abban
hogy ahogy Barney Stinson monaná AZ ÚJ MINDIG JOBB..
Sosem frissítem a meglévőt újabbra hanem úgy partícionáltam a winyót, hogy
egyszerre két OS lehessen rajta. Az egyik az éppen működő a másikon van az
előző. természetesen arra telepítem a következőt és ha jónak tűnik AKKOR ÁT
ÁLLOK ARRA.

A használt progijaim rejtett könyvtáraitt ide oda simlinkelem, hogy ne vesszen
mindig minden el.
Ezért kérdeztem a múltkor, hogy hogy lehet egyszerűen klónozni a KDE-t...
Ezt tettem eddig a Kmail-el is.
Úgymint a

.kde4/share/config/kmail.eventsrc
.kde4/share/config/kmailrc

fájlokat

illetve a
.kde4/share/apps/kmail/

könyvtárat.
most fogtam és töröltem a linkeket. Indítottam a kmailt és láss csodát működik
a fájlnyitogatás!

aztán egyenként visszatettem az eredetit és úgy tűnik a

kmailrc a ludas.

Most már csak az a kérdés hogy miért?

--
Üdv :Krizsán Zoltán