Re: Fwd: Re: [opensuse-hu] Kmail problémák
  • From: Zsiráf <zsiraf@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Feb 2012 09:10 +0100
Ha nem csal a szemem, 2012. február 13. hétfő 08:55 keltezéssel Krizsán Zoltán
alábbiakat küldte drótpostán:
Sziasztok!
Hali!

De ha nem tudja beazonosítani és a "Megnyitás ezzel" ablakot dobja be akk
akár beírom kézzel akár a menüből keresem ki a progit nem hajlandó
megjegyezni.
Akkor ebben a témában nincs senkinek ötlete?
Én még nem találkoztam olyan fájllal, amit ne ismert volna.
Viszont megpróbálnám a Rendszerbeállítások-> Fájltársításoknál megkeresni és
beállítani, vagy ha ott nem található, akkor hozzáadni.

jókat:
.~.
/V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 12.1 / 3.1.0 / KDE 4.8.0 / LibreOffice 3.4.4

< Previous Next >