Re: [opensuse-hu] 11.4 uj telepítés és a firefox
2012. február 12. 18:20:38 Zsiráf dátummal ezt írta:
~~~
Az alapértelmezett telepítéssel (emlékeim szerint) soha nem került fel
a flash, hanem utólag kellett feltenni a non-oss telepítési forrásból.
Most vagyok a harmadik frissítésnél, eddig még jó az új telepítés:)
Tudod, most kicsit jobban megtekintettem a letöltendő rpm-eket...
Nem is az a gond, hogy más forradásból kell lapátolni hanem az, hogy
közben mindenféle szemetet is telepít!
Bocs, de számomra szemét az a valami, amit csak egy program használ évente
egyszer, de nélküle nem megy fel!

Egyébként még egy kérdés. Miért a nem igazán jól sikerült 11.4-et
erőlteted? A 12.1 ezerszer jobb lett (szerintem).
No ez övön aluli volt!
Ahogy megjelent az első letölthetőség alfa alfája én lekaptam.
Nos azóta az a telepítő még meg van, de az újabbakat eldobáltam!
Nem kezeli a Zotac gyártmányú Nvidia kártyámat csak 1280-as felbontást ad
a mostani 1920 as helyett!
Az a gép amit most nyüstölök szinte mindenben (alalpap, video Karesz)
megegyezik az enyémmel, tehát ki van csukva az, hogy én erre olyan
oprendszert tegyek, mely képtelen kihasználni a gép adottságait!

Két Wincs Eszter van a gépemben, a másodikra az épp vizsgálandó oprendszer
kerül fel. Ott bukott hatalmasat a 12.1.
Csak nem akarom a lista amúgy is borús hangulatát rontani a negatív
jelentéseimmel!
A 11.4-ről pedig hetente mentem el a frissítéseket és ha leállnak vele,
akkor addig követem.
Amúgy számomra a Linux Susétől a 9.0!
Azóta sem tudtak olyan összerakott oprendszert összehozni:(
Ez van...
Pedig nincsenek eltúlzott igényeim, én csak egy használható oprendszert
akarok mely első rúgásra indul, mint egy jó anyós:)

--
Bye: csutak - Visit me : http://csutak.freeweb.hu
- Have fun, enjoy Linux! -