Re: [opensuse-hu] 11.4 uj telepítés és a firefox
2012. február 12. 16:34:18 Zsiráf dátummal ezt írta:
Ha nem csal a szemem, 2012. február 12. vasárnap 10:08 keltezéssel
csutak alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

Mi a francért kell variálni a böngészővel mint eb sporttárs a nemi
mutatvánnyal?

Azt már csak halkan merem megkérdezni, hogy az éjjel 1:18-kor küldött
levelemben felsorolt csomagokat telepítetted?

jókat:
.~.
/V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 12.1 / 3.1.0 / KDE 4.8.0 / LibreOffice 3.4.4
Hát persze!
02.00 után feküdtem le ezért írtam reggel olyan későn!
No meg persze azért is mert eb sport társat (nővérem családi kutyusát) már
7.00 kor vinni kellett "legelni" :)
Most az őj telepítés, frissítés előtt csont nélkül viszi a flash cuccokat,
bár hisztizett értük!
Átvittem pár HUP-os levelem, amiben van szintén flash hivatkozás, az is
megy!
Még...
Azért ha jó lesz azt is megírom, talán rá jövök mi okozta a hisztit, gép
(MSI) vagy csak úgy?
--
Bye: csutak - Visit me : http://csutak.freeweb.hu
- Have fun, enjoy Linux! -