Ezzel volt kis gond, de megoldottam, azóta nem sok gond volt vele. Itt is inkább a KDE felé van bug.

üdv,
federbear

On 2012-01-19 12:02, Oldtimer wrote:
Sziasztok!

Hosszú napok óta nem kaptam a listáról levelet. Ez vagy attól van, hogy
1) igen jól sikerült az openSuSE 12.1 és senkinek semmi problémája,
megoldatlan kérdése nincs vele kapcsolatosan.
2)Vagy amire nem is merek gondolni: Időközben szép csendben megszünt a lista.

Ha visszajön ez a levél akkor az '1)' -es verzió 'él'.