Re: [opensuse-hu] 12.1; próba

Hosszú napok óta nem kaptam a listáról levelet. Ez vagy attól van, hogy
1) igen jól sikerült az openSuSE 12.1 és senkinek semmi problémája,
megoldatlan kérdése nincs vele kapcsolatosan.

Van gondom vele nem mondom:)

Van, persze...
A képek ikonok kirajzolása nálam legalábbis siralmas. Egy LibreOffice dokumentum megjelenítése előtt hosszú másodpercekig csak ferde csíkokat látni. Csak a közelemben lévő 3 gépen próbáltam ki P4, és 2 AMD Athlon 64 és mindegyiknél jelentkezik, NVidia FX5500, Ati Radeon X1600,és Ati Radeon X1200 vga-val. Az NVidia hiába kapott gyári drivert, de a jelenségen nem változtatott.
http://myopensuse.hu/files/menu_hiba.jpg
A szkenneremről opensuse 11.4-től lemondtam.

Nem illik itt ilyet írni, de az utolsó általam használható openSUSE a 11.3 volt. Csak halkan jegyzem meg Fedora 16 és Knoppix disztróban semmi ilyen gond nem volt. Sajnos nincs esélye annak, hogy 3 új PC-t vegyek csak, hogy a 12.1-et telepíthessem, így marad a 11.3 amíg csak lehet, és nem tudom, hogy később mi lesz ha váltani kell, kellene újabb verzióra.
--
Üdvözlettel: Szágyi Károly
www.fotokaresz.hu