Re: [opensuse-hu] Régi gépre milyen linuxot?
Szia Zoli!

Ha böngészésre is kell, akkor van egy szempont ami miatt nem mindegy hogy
milyen a rendszer. És ez a flashplayer.
Emlékszem nekem is mennyi probléma volt az "öreg rendzserrel" amikor gyakran
reklamált bizonyos oldalaknál, hogy frissítsem a flashplayert.