Re: [opensuse-hu] Kontact bug?
Szia Lajos!

Hááát, bonyolultabb a helyzet mint gondoltam.
Én azt csinálom hasonló esetben, hogy pl. az XMMS- amikor ráklikkeltem az
ikonra és csak egy villanást láttam a program helyett, akkor elindítottam
egy 'konsole' ablakot a startmenüből (bár nekem KDE3.5 van fent) és itt
beírtam, hogy:

xmms
és nyomtam egy ENTER-t.

Erre jött a villanás, de a 'konsole' (parancssori) ablakban kiírta, hogy

GTK error........ stb. sajnos a többit már elfeledtem, de vagy 2 sor
hibaüzenet volt és a Google hozta meg a megoldást nekem.