Fwd: [opensuse-hu] Little Susie PXE boot
Sziasztok!

Sikerült feltenni a kis gépre a susie-t, igaz picit alternatív módon.
Haverom laptopjába beraktam a winyót, és felraktuk ott, majd a kis
gépen néhány perc önmagát konfigurálgatás után észhez tért a rendszer,
és nagyon jól működik.

Viszont most nagy gondban vagyok vele. A gép nem tud WPA2-es
titkosítással megáldott wifihez csatlakozni, márpedig erre volna
szükség. Látja szépen az SSIDt, kéri a jelszót, és a kapcsolat
konfigurálásakor egyszerűen megadja magát, nem kap IPt-t. Próbáltam
ifup-al, és kdenetworkmanager-el is, egyikkel sem akarja az igazat.

Van valami megoldás rá, hogy felismerje a wpa2-es titkosítást?

A komolyabb gond, hogy ahol vagyok, nincs kábeles net, csak vodafone
zsebwifi, ami pedig csak wpa2-ben tud titkosítani, úgyhogy itt vagyok
nettől elvágva, csak másik laptopról írok, amin ubuntu van, az szépen
vette a wpa2-es akadályt.

Volna valami tipp, ami megmentené a karácsonyi meglepetésemet (susie a
fa alatt :P)?
Előre is köszönöm a tanácsokat.