Re: [opensuse-hu] Firefox kontra mplayer]
Egyszerűbb megoldás is van, mert nem az MPlayer-ben van a lényegi hiba.
A plugin újabb SVN verziói bugzanak ezerrel.
Le kell tölteni az openSUSE 10.1-hez készült Packman-féle mplayerplug-in
csomagot,
és azt telepíteni a meglévő MPlayer mellé. Minden menni fog, probléma
nélkül.
(Firefox esetén. A Chrome valahogy nem szereti.)

üdv.,
H.I.

Oldtimer írta:
Sziasztok!

Háát, nem is tudom. Akkor én szerencsés lennék?