Re: [opensuse-hu] MySQL és társai yoomla ürügyén
Tizen pár év után le akaromc serélni honlapomat, meguntam a pofozgatást,
tehát új platformot választottam neki, a yoomla-t.
Le is szedtem ahog yillik kibontottam.
És itt saját gépemen futottam bele egy kis tudásbéli hiányosságomba.
telepítve van az összes szükséges cuccos, de nem tudom miként szólítsam
meg pl. az MySQL-t?
Nem a freeweben akarok gyakorolni, ezért célszerű lenne a kazdeti tipegést
megtenni a saját gépemen.
SuSE 11.4 a használt rendszer és az összes létező kellék (adatbáziskezelő)
le van töltve.
Merre induljak el?
Hi.
http://www.howtoforge.com/installing-apache2-with-php5-and-mysql-support-on-opensuse-11.4-lamp
Nagyon részletesen végig vezet a telepítésen. Ha szerkeszteni kell és nem megy a vi, akkor használd az mc szerkesztőjét, én is azt szoktam. Ha megy a phpmyadmin, akkor a yoomla már nem okoz gondot, mert itt
http://wiki.joomla.org.hu/Joomla!_1.5_telep%C3%ADt%C3%A9si_k%C3%A9zik%C3%B6nyv
szépen részletesen le van írva.
Üdv.