Re: [opensuse-hu] MySQL és társai yoomla ürügyén
Ne vegyétek nagyképűségnek, de Német, Orosz társalági szinten megy.
Franciául nem lehet eladni, ha kell az angol is megy, társalgási és munka
-kamion, rakodás, útbaigazítás, baleseti bejelentés!
De nem elvárható, hogy 57 éves fejjel kezdjek el az angol nyelv
igeidejeivel és egyéb szép nyalánkságaival foglalkozni, különös
tekintettel a számítástechnika amúgy is fura nyelvére.

Igen, én vagyok a hibás mert nem közöltem, hogy örülnék ha magyar
anyanyelvemen kaphatnék segédletet.
Az ubuntu igencsak másképpen kezeli a dolgokat, más értelmes pedig nem
elérhető, ileltve a suse tesz arra amit ők ott leírtak!
Pl:http://www.ektf.hu/~phantom/mysqlmini/
Ezt nem lehet használni de nem untatlak benneteket a sok haszontalan lik
ismertetésével.
Szégyellném magam, ha windowst kellene telepíteni, mert ugyanezt egy win7-
en (keresztfiam) első rugásra ment!
http://atomtorta.hu
Adminja a keresztfiam!

Laci