[opensuse-hu] Re: üres ablak
Sziasztok!

Egy újratelepítés megoldotta, mostmár van menü is az ablakban.

#: "2011. 09. 17." - dátummal, Oldtimer írta:

Feltettem az openSuSE 11.4-et minimális GUI-val és utána a KDE 3.5-öt a
Yast-tal. Működne is szépen minden... Packmanos programok is rendre, ám a
meglepetés akkor ért amikor elindítottam a "Vezérlőpult"-ot, ami a
'kcontrol' és a baloldali ablak totál üres!
Pedig itt lehetne beállítani a különféle funkciókat, mint betűtípus,
bejelenkezés, fájltársítások, hang, ikonok, színek... stb.

Van valami ötlet, hogy hol lehet a gond?

--
Üdv.: Oldtimer

Nekem, már mindegyik év a 'LinuxDesktop éve!' :-)

Üdv.: Oldtimer

Nekem, már mindegyik év a 'LinuxDesktop éve!' :-)

This Thread
  • No further messages