[opensuse-hu] ogmrip
Sziasztok!

Miután több K3b verzió is sikertelen volt a DVD -> Xvid (vagy DivX)
készítésben, és a Google infói szerint a hiba amibe belefutottam 2009
áprilisa óta _fennáll_ így eljutottam az ogmrip-hez.

Csakhogy ehhez szükségletként kiírt pár csomagot, és meg is lettak az
mkvtoolnix, ogmtools, subtitleripper...stb. ámde kiírt egy olyat is, hogy

gorc

???
Se égen, se földön nem találok ilyet! Azaz, hogy a következő találat jött:
"2006 GORC LBL Trip :: 2006 Midwest Mountain Bike Festival "

Tehát továbbra is keresem, hogy mi is ez.
Valaki használta már az ogmrip-et?

Persze lehet, olyan válasz: Telepítsd a Yasttal és leszedi a függőséget.
Ezesetben azt kérdezem: Internet kapcsolat _n_é_l_k_ü_l_, hogyan?
--
Üdv.: Oldtimer

Nekem, már mindegyik év a 'LinuxDesktop éve!' :-)