Re: [opensuse-hu] Flash és a firefox
2011. szeptember 7. 17.54.20 csutak dátummal ezt írta:
2011. szeptember 7. 17:44:06 Oláh György dátummal ezt írta:
~~~

Épp erre akartam kitérni: írtad a11.2-vel kapcsolatban, hogy csak akkor
smakkol a Flash, ha az Adobe gyárt hozzá csomagot. Az Adobe csak egy
tar.gz csomagot gyárt le, a disztró alá a fejlesztők fordítják le a
csomagot. De miért ne gyártanák le a linuxos csomagot?

Eszem ágában sem volt indulatos vitát kezdeni!
Én kezdtem és ezúton lezárom a felsleges indulatok keltését!
A gond abban van, hogy a SuSE valamit hozzá tesz a firefox-hoz.
Ma kiirtottam a gépről (firefox) és írmagját is töröltem az adobe
cuccosnak, még akkor is ha zokon vette, reklamált a függőségekért.
Most az 5.0 van fent de nem engedtem azt a valamit amit rám akart tukmálni
a süsü.
Ennyi, nem több.
Részemről itt és most a vitát befejeztem, többet erre nem válaszolok.

Köszönöm a türelmeteket!

Én nem éreztem senki részéről indulatot. Sőt! Szerintem tanulságos eszmecsere
kerekedett ki.

< Previous Next >