Re: [opensuse-hu] egy erdekes "beteg" avi lejatszasa
  • From: txtch <txtch@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Dec 2010 16:45:10 +0100
Szia Tamás !

Haliho!

Huh ez vmi képernyőfelvétel?
http://www.screenvirtuoso.com/help/source/html/fmcodec.html

Keresd meg a készítőjét, hogy konvertálja át vmi hétköznapi formátumba.

Ha segítség, akkor eltudom küldeni az fmcodec.dll-t.

Üdv:Tamás

Köszönöm a segítséget,
igen ez egy "képernyő-elkapással" készült prezentáció,
ami m$-on készült és egy több részből álló
bemutató video-sorozat része melyben minden file
így készült.

Sok helyen kutakodtam a web-en és úgy látom, hogy
nem nagyon található ehhez megfelelő linux-os csomag.

Ha elküldenéd az fmcodec-et, megpróbálom hátha
akkor át tudom konvertálni egy normális formába
hogy aztán egy szimpla dvd-lejátszóval
is nézhető legyen, bár kicsi a valószínűsége mivel
"rendes" suse repóból telepítettem a w32codec-all -t,
de azért hátha mégis.....

Üdv : <txtch>

< Previous Next >