Re: [opensuse-hu] ext3 lost+found
  • From: "Horváth Gergely J. (Ottó)" <hgj@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Aug 2010 16:55:27 +0200
Szia!

Oda szimplán bepakolja a rendszer a partíció vizsgálatakor (ha ilyen
hiba előfordul) a sérült, elveszett de helyreállított fájlokat.
Nézz bele, ha van benne valami, akkor szemezgess, ha nincs, akkor meg annyi.

Nekem anno elszállt egy vinyóm, és elveszett egy csomó MP3. A
lost+found-ban találtam viszont egy csomó fájlt, sorszámozva,
kiterjesztés nélkül, így:
1234 1423 11231 12312 123123
megnéztem őket közelebbről, 99% mp3 volt. Átneveztem őket ID3 tagos
programmal és visszanyertem a számaim 99%-át :) Mondjuk nem tökéletes
minőségben, de legalább tudtam, hogy mit vesztettem el :)

Üdv!