Re: [opensuse-hu] Ati Radeon 9700
  • From: Ferenc Tóth <tthfrnc@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jul 2010 09:35:50 +0200
Szia,

Melyik drivert hasznalod? (zart fglrx vs. open radeon)
Szerintem probald ki a masikat, hatha...

{asm}

2010/7/22 Burján Ferenc <feri.bp@xxxxxxx>:
Sok éves Suse használatom alatt, ez az első eset, hogy semmit nem tudok
csinálni az új hibával,  még talán segítséggel sem. 11.3 feltelepül,
újraindul, megjelenik középen a gekko, majd a képernyő egyik sarkából
elindulva szép, fokozatos átmenettel átmegy egy homogén fehér képernyőbe.
Utána semmit nem lehet csinálni, mert nincs értelmes kép, ctrl + alt F1 -re
sem változik semmi.
A kártya,mobil Radeon 9700. És ezt használom már több, mint 5 éve a suseval.

Most failsave módban írok. A sax2 -őt próbáltam, hátha találok valamit benne
de nem indul el.

Van valakinek ötlete?

B. Feri