[opensuse-hu] ksuseinstall
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Apr 2010 22:57:56 +0200
Sziasztok !

Rákattintottam egy DVD-RAM lemezre a sysinfo:/ -ban (LINUX UDF) és az
alábbi info jött

There is no application installed that can open files of the type
blokkos eszköz (inode/blockdevice)
Do you want to try to install one?

...ha nincs telepítve hát persze, hogy akarom.

utána:

The software to install could not be found in the currently enabled
software repositories.It may be located in other repositories.
See http://help.opensuse.org/ksuseinstall for details.
Do you want to configure your repositories?

Naná, hogy a webcím nem él :)
egyébként is telepítve van egy libksuseinstall1 csomag.

De mi is ez? Miért kell nekem, illetve miért nem működik ha egyszer
telepítve van ?

oss11.2 KDE 4.4.2
--
Üdv: Karesz