[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Windows 7 vagy Linux? Megjelenés a médiában (OFF)
  • From: Adam Hoka <adam.hoka@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Oct 2009 17:04:47 +0100
2009/10/26 federbear <federbear@xxxxxxxxxxx>:
Re!

A hwsw meg más szakmai(?) fórum is tele van ienekkel. Lásd a linux
kernel féle cikket.

Szerintem eleve leírja magát az az ember aki istenít egyfajta oprencert
míg a másik csak rossz lehet. Vitatkozni nem lehet velük. mint a
szemellenzős lovak. Csak egyet látnak és azt hiszik az a világ.
Egyébként olyan mintha politikai vitafórum volna. Értelmes ember nem
avatkozik bele egy ilyen flame-be.

Példának okáért:
Hogyan magyarázod el egy körnek, mi az a gömb?

Gombot pont korbol lehet szarmaztatni, amit pedig lehet, hogy nem
gondolnad, de egyenesbol,
ugy hogy egy vele hegyesszoget bezaro masik egyenes (tengely) korul
elforgatod 360 fokban es
igy kimetszik a terbol egy kupot. Ha a kupot a tengelyre merolegesen
elmetszed egy sikkal, akkor
kort kapsz. Ha ezt a kort egyik atloja korul elforgatod 360 fokkal,
akkor kimetszi a terbol a gombot.

Bocsi az offert, de nem birtam megallni. >:D

< Previous Next >