Re: [opensuse-hu] openSUSE helyzet
  • From: Sári Gábor <sari.gabor@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Oct 2009 14:50:37 +0100
2009. október 20. 11.57.04 Kálmán Kéménczy dátummal ezt írta:

Hi!

vehetnénk. Mi a véleményetek? Tudnánk ilyen találkozókat
rendszeresíteni mondjuk kéthavonta?

Ugyan nem "tesztelés" céllal, viszont eszembe jutott valami...

Október 31-én szombaton (azaz jövő hét végén)
Szabad Szoftver Konferencia és Kiállítás 2009, Budapesten az Infoparkban.

Az egyik előadó, pontosabban egy "Beszélgetős, együtt gondolkodós előadás"
levezetője egy ismerős, Kéménczy Kálmán (Az openscope projekt)

Ki az aki esetleg ott lesz ezen a rendezvényen?

Hosszú évek után most talán én is ott lehetek mint vendég.
:-)
--
G@bor