Re: [opensuse-hu] openSUSE helyzet
  • From: Tamas Hoppar <htraki@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Oct 2009 13:00:42 +0000
Sziasztok!

Szeretném megtudni, van-e a domainhez tárhely?
Amennyiben nincs tudok ingyen és bérmentve adni/szerezni, sőt akár azt
is el tudom intézni, hogy valaki megcsinálja a tartalmat. Én személy
szerint egy hírmondó kedvéért nem indítanék oldalt, ahhoz többre van
szükség. A release party-t én speciel elhalasztanám a következő
kiadásig, addig érdemesebb lenne az oldal felfuttatására fokuszálni (
ha már annyira szertnétek elinditani).