Re: [opensuse-hu] openSUSE helyzet
  • From: Jozsef GIBA <gijoe@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Oct 2009 19:15:16 +0200
szia

Kálmán Kéménczy írta:
forums.opensuse.org - Sajnos egyik oldalról itt megálltam, mert nem
kapok választ Provoból, másrészről elkezdtem rendbe tenni a fordítását
a felületnek, de ez sem olyan egyszerű. Most van egy új kapcsolatom a
németeknél, aki megígérte, hogy segít a továbblépésben. Erre sajnos
várnunk kell

elsore csak egy rovid kerdesem lenne ezzel kapcsolatban. van-e illetve
varhato-e valami olyan rss feed, ami alapjan rendesen integralni tudnank
a magyar forumot mas oldalakba? gondolok itt elsosorban az
opensuse.hu-ra, mert szerintem a forum latogatottsagan is nagyot dobna.

jelenleg en egy, erre felig hasznalhato feedet talaltam, ami a
legaktivabb (vagy valami hasonlo) topikokat tartalmazza, vagyis egyreszt
nem az osszeset, masreszt nem az utolso hozzaszolas ideje szerint,
vagyis nem igazan az amire gondolok.

gi_joe