Re: [opensuse-hu] Firefox, thunderbird lefagyás
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jul 2009 20:05:46 +0200
a közösségé, akik segítenek azoké...
Hm. Nos akkor talán a tapasztalatok alapján jó feltűnő írást kellene közzé
tenni a repok használatával kapcsolatban. Nemrégiben olvastam valakitől egy
írást a repok prioritását illetően, amivel előtte nyilvánosan sehol nem
találkoztam.

igen, erre van szükség

Esetleg egy ilyen figyelmeztetést be lehetne tenni a YaST
megfelelő moduljába.

ilyen már most is van. a megfelelő közsségi repokat kulon lehet feltenni.

Nem hiszem hogy a mi feladatunk szolni az intergritas javitasarol
A mi alatt kit értesz? Azt elfogadom, hogy az openSUSE fejlesztőknek nem
feladatuk, de nem is érdekük? Na és a projekt mögött álló Novell-nek?

feladatuk és érdekük, de én nem vagyok openSUSE fejlesztő és itt a
novellt sem képviselem.
A Novell egyre inkább nem szól bele a fejlesztésbe, hiszen emiatt
amugy is sokan tamadjak.
Teljesen kulon emberek fejlesztik az SLE és az open vonalat. a ketto
egymástól átvesz dolgokat, de mivle mindket disztronak mas a
celkozonsege ezert nem szol bele. A Novell anyagilag támogatja a
projektet, de fejlesztesi iranyvonalak nincsen nala.

Ebben egyetértek, viszont akkor a KDE4 esetében erősen felmerül a
Novell/openSUSE csapat felelőssége.
Ez nem a mi teruletunk szinten.
Amennyiben? Az openSUSE fejlesztők döntöttek úgy, hogy egy olyan grafikus
felületet neveznek ki alapértelmezettnek, ami a megelőző verzió töredékét sem
nyújtja.

ezt a project listan lehet megbeszelni, itt nem ez a feladat. aki
segiteni akar nekik vagy biralni akarja oket az megtejeti az adott
helyen. Itt abbol kell epitkezni, amit a projekt ad.

tudatositani kell az emberekben es a kiskereskedokben is. a
nagykereskedelmet (pl. mediamerkt) ez nem erdekli
Tévedésben vagy. Az említett mutinacionális cég ugyanolyan kiskereskedő, mint
a sarki számtech bolt, csak több alkalmazottal.
Amúgy nem lesz könnyű feladat még a kiskereskedőkkel sem megértetni.

Nem vagyok tevedesben es gondold at melott ilyet jelentesz ki. Nem
veletlenul irtam amit irtam.

Szerintem a Novell felügyelete mellett lehetne találni rá embereket a
közösségből.
igen, csak nem tudjuk, hogy technikaliag hogyan mukodik ez openSUSE-n
Mit értesz az alatt, hogy technikailag?

A teszteles technikai folyamat.