Re: [opensuse-hu] bugzilla bejegyzés
  • From: Tamas Sarga <tamas.sarga2@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jul 2009 21:43:43 +0200

Kálmán Kéménczy wrote:
Szia!

Gondolom a magyar bejelentő rendszer úgyis egy forward-szerver lenne a
bugzilla felé. Először próbáljuk ki kicsiben, van-e rá egyáltalán igény?

Ez csak egy ötlet, bármilyen hosszú is. Vélemény?

Nekem kicsit más az elképzelésem ezzel kapcsolatban és még a részletek
ki kell dolgozni, de akkor felvázolnám:

<snip>

Sziasztok!

Ez tényleg jó ötlet. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen grandiózus
dologra gondoltál :) Ez tényleg professzionális megközelítés.

Egy játszós partíciót/virtuális gépet látok a szemeim előtt, amin van
egy image-ből felmásolt alaprendszer, amire az információgyűjtő szkript
párja felmásolja a kapott konfig- és egyéb fájlokat, aztán bejegyzi az
ugyancsak összegyűjtöt repókat, majd a zypper-nek átadja a csomaglistát,
és máris kész a tesztkörnyezet.
Ez a Novellnél hogy működik? Ha valami nehezen reprodukálható probléma
van, akkor hogy csináltok tesztkörnyezetet?

Nekem nagyon tetszik az ötlet, bár a *minden* segítségkérést végig kell
vinni, lehet, hogy pont a segíteni akarókat ijeszti meg. Mindenesetre ez
a kitétel tényleg nagyon magasra teszi a lécet. Igaz, a dolgok így
haladnak előre :)

Üdv.: Tamás