[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Ez is egy vélem ény
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jul 2009 09:14:18 +0200

2009/7/21 Zsiráf <zsiraf@xxxxxxxxxx>:
Ha nem csal a szemem, 2009. július 20. hétfő keltezéssel BAGIRA alábbiakat
küldte drótpostán:

Az ilyesmit nem kéne komolyan venni, hanem le kéne verni a kezét, ha
számítógéphez mer nyúlni.)
Na ez most kicsapta nálam a biztosítékot.

Milyen alapon nyilatkozol így egy emberről, akit nem ismersz? Főleg azok után,
amit írtam róla. Az csak egy dolog, hogy régóta használ Linuxot és nem csak
SUSE-t. Ráadásul nem hobbiból és folyamatosan képezi magát.
Én pont azért idéztem az ő levelét, mert nem a levegőbe szokott beszélni.

Mindezek mellett ő már tett le jócskán a közösség asztalára, amit rólad
például egyáltalán nem tudok elmondani. Az illető egyébként Szládovics Péter
és ha rákeresel a SUSEmagyar lista archívumában, láthatod, hogy mennyit segít
másoknak. Esetleg ellátogathatsz az általa üzemeltetett honlapra is
(http://www.tuxwiki.hu), ahol nagyon hasznos leírásokat olvashatsz.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 11.1 / 2.6.27.7 / KDE 4.2.4 / OpenOffice.org 3.1.0

< Previous Next >