Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Ez is egy vélemény
  • From: txtch <txtch@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jul 2009 20:36:43 +0200
Helló !

2009. július 20. dátummal Szágyi Károly ezt írta:
Helló !
Nekem is volt olyan verzió ami nagyon szívatott, pontosabban azok a
részek voltak hibásak amiket pont használtam.
Ezért hagytam ki a 10.1-et.
Nálam pl a 9.1 és a 10.0 verzió okozott sok bosszúságot.
A 10.0 nálam viszont hibátlan volt, SUSE-t én a 9.2 óta használom.
De volt egy
atom 9.3 és tapasztalva az előbbi hibákat maradtam sokáig a 9.3-nál.
Igen, a 9.3-mat én is emlegetem. :-)
De a 11.0 rátesz erre egy lapáttal, mert legalább olyan jó, vagy
tán még jobb.
Egy tény, a verziókon át frankón működő programok P.L. a gwenview meg
a digikam a 11.1-ben miért száll el kérlelhetetlenül és az eddig
stabil bt kde3 alatt miért nem funkcionál....
hát igen. Talán mert KDE3 és azt már nem annyira túrják a mesterek.
A várva várt új KDE bosszantó dolgai miatt nem tértem még át a 11.1-re.
Azaz pontosabban mondva kipróbáltam, nyúztam-vontam a másik
gépen a 11.1-et, nem lett éppen a szívem csücske és az
"állandó" gépen ezért maradt 11.0.
Amíg megy a támogatása addig marad is, illetve ha az eljövendő
új verzió szimpi lesz kicserélem.
Tudom lesz KDE4 amiben ezek már jobbak lehetnek ....egyszer ;)
Remélem én is hogy jó lesz.
Ezért is van ismét egy JÓ verzió --nekem-- 11.0 mert műxik és jól.
Bezony... :-)

Üdv : <txtch>

< Previous Next >