[opensuse-hu] Restricted Formats
  • From: "Szekeres Tamás" <szekitom@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Jun 2009 13:31:49 +0200
Haliho!

Telepítéskor csak az oss csomagok települnek, így még 1 mp3 lejátszás is
gondot okoz. Az weboldal ismertetése szerint 1es országokban lincence
problémát jelentene, ha alapból tartalmazná (márha a konyha angolommal
jól értettem). Ezért ad 2 választási lehetőséget:
-Vegyem meg a Fluendo csomagját kb 8000.-Ft-ért
-Telepítsem a codec csomagot a non-oss, pacman, és libdvd repo-ból.
(A codec csomagot telepítettem, de nem kevés időbe telt rájönnöm, hogy a
Yast-on belül a Hardver, Hang, Egyéb, PulseAudio beállítások-ban be kell
pipálni az engedélyezését, mert vmi a codec telepítés közben
kikapcsolta, és nem volt hang)

Nálunk mi a hivatalos eljárás? Meg kell venni, vagy le lehet tölteni?

+1 bónusz kérdés:
Most Gnome az ablakkezelő, de nagyon zavar, hogy nemtudok 1 programot 1
munkaterületre "ragasztani". pl. Az 1. munkaterületen fut a levelező, a
2.-on van a böngésző. Ha a levelezőben rábökök egy linkre, akkor
ahelyett, hogy átugrana a 2. munkaterületen levő böngészőhöz, és
megnyitná a linket, a böngészőt hozz át az 1. munkaterületre.
Szóval Gnome alatt is van vmi trükk, vagy melyik ablakkezelő lesz a
barátom?

Üdv:Tamás

< Previous Next >