Re: [opensuse-hu] Openoffice.org 3.1
  • From: Alpar Juttner <ajuttner.list@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Jun 2009 07:55:12 +0100
On Wed, 2009-06-24 at 08:24 +0200, sari.gabor@xxxxxxxxx wrote:
Ezzel a dátummal: Wednesday 24 June 2009 08.13.02 Alpar Juttner ezt írta:

Hi!

Ez egy leragott csont:

Az, de soha nem fogom megérteni.

Annak mi értelme van, hogy megy a feladónak is és a listának is ment most a
válaszom? Te nem lennél a lista tagja?

Mert minden levlista szerver van olyan okos, hogy ezt eszreveszi, es
akkor nem kuldi el meg egyszer, ha valaki kulonben is rajta van a
listan.

Pl. a te leveledet is csak egyszer kaptam meg, es te se fogod ezt
ketszer megkapni.

Csak a suse listákon ez a konklúzió. Sok listán fennt vagyok, de csak itt ez
szokás.

Milyen levlistak ezek? En _kivetel nelkul_ olyan listakat hasznaltam
eddig, amik a logikus (reply-all) szabaly szerint mukodnek. Csak nehany
pelda a levelesladambol:

erlang-questions@xxxxxxxxxx
Evolution-list@xxxxxxxxx
gdb@xxxxxxxxxxxxxx
mercurial@xxxxxxxxxxx, mercurial-devel@xxxxxxxxxxx
gimp-developer@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
gnucash-devel@xxxxxxxxxxxxxxxxx, gnucash-user@xxxxxxxxxxx

Ezek nem suse listak.

Egyszeruen szokd meg, hogy minden levelre a "reply all"-t hasznalod,
_kiveve_, ha csak a feladonak irsz valami oknal fogva.

Én normálisan azt szoktam meg, hogy a listára válaszolok (ezért va), és csak
akkor kell bűvészkedni ha a feladónak akarok írni.

Nem ertem itt mi a buveszkedes. Van ket opcio, a "reply" es a
"reply-all". Minden levelnel valasztanod kell, melyiket hasznalod. Miert
"buveszkedes" az egyik vagy a masik?

Ha csak a feladoval akarsz tudatni valamit, akkor "reply", ha a
mindenkivel aki a parbeszedben resztvesz, akkor "reply-all". Nekem eleg
logikusnak tunik, hogy ez legyen, amit az ember "normalisan megszokik".

Udv:
Alpar

< Previous Next >