[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu ] Re: [opensuse-hu] Re: openSUSE közösségi kérdőív
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Jun 2009 08:07:56 +0200
Ha van ötlet, hogy mit lehetne tenni, akkor szívesen veszem az ötleteket.
Reklám, reklám, reklám. Ez alatt persze nem azt értem, hogy TV-ben, rádióban
kell reklámidőt venni (bár talán némely rétegekhez ez jut el leginkább). Ja és
persze hír formájában nyomatni, ahol csak lehet.

Ettől lenne közösség?

- Meg kell keresni a lehetőségeket, hogy miként lehetne bannereket ingyen vagy
bartelben elhelyezni sokat látogatott honlapokon.
- Figyelemfelkeltő írások megjelenítése ahol csak lehet.
- Léteznek számítástechnikai műsorok rádióban, televízióban. Velük egyezkedni
a megjelenésre.

Mindemellett, ha már az OpenOffice.org került szóba, szerintem érdemes lenne
egyeztetni az FSF.hu alapítvánnyal.

Pontosan miről?
Nekem van kapcsolatom az FSF.hu-val, de amennyire látom az FSF.hu
Ubuntut támogat
minden szinten. Szerintük egyetlen disztró mellett szabad kiállni,
hogy a linuxosokat
ne forgácsolják szét. Én kb. ekkor léptem ki az aktivisták közül.