[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: o penSUSE közösségi kérdőív
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Jun 2009 15:14:02 +0200
Kálmán Kéménczy írta:

Szerintem valami Fórumrendszert feltétlen be kellene üzemelni mindezek
mellett, kérdés, téma felvetés -> válaszok érdekében.

Ez a kérdőívekből is látszik, hogy erre van igény, de ki kell találni,
hogy hogyan.
Erre több alternatíva van:

- google groups (egyszerű/gyorsan megvan)
- http://forums.opensuse.org/ -on kérünk helyet... de nincsenek nyelvi
csoportok jelenleg, ezért nem tudom mennyire lehetséges
- az opensuse.hu infrastruktúrán kap helyet

Ezt nem szoktam érteni. (jelentős infó hiányban vagyok és nem értem,
nem látom az opensuse.org felépítését, működését)

Az opensuse.hu és egy free fórummotor miért nem lehet akár azonnal
beindítható?

ezt is el kell dönteni.

Install> free fórum PL: http://demo.phpbb.hu/ ;)

Az eddigi eredmények után én szkeptikus vagyok, nem igazán látom hogy ki
tudna
alakulni számottevő opensuse közösség.

Máig sem értem pl. hogy az opensuse-hu listán miért olyan kicsi a forgalom,
miközben a mylinux listán is az.

Nincsenek opensuse felhasználók? Vagy nincsenek egyáltalán problémák?
:-)

vagy egyszerűen nem érjük el őket. a válaszadók nagy része egyik
listára sincs feliratkozva. Ez is jelent valamit...

Lehet hogy senki nem használja a disztribúciót és csak magunknak
csináljuk páran. Ettől még ez nem rossz.

Ha azt veszem alapul, hogy sok munka van a Novell részéről pl. az
OpenOffice fejlesztésben, ami legjobb tudásom szerint is irodában
használnak :) akkor nem sok hír van a médiában (akár milyen formában
is) ezek sikeres alkalmazásáról. És, ha csak ezt az egy programost
veszem alapul máris rengeteg ember nem hall semmit a Novell SuSE Linux
megoldásairól magyarul. -> ...miért is keressen bárki is alternatívát
vagy egy fórumot?

--
Üdv: Karesz