Re: [opensuse-hu] USB
  • From: "Horváth Gergely J." <hgj@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Jun 2009 23:19:33 +0200
Tehát akkor tudjuk, hogy:

* Bootolásnál már ha benn van megy
* Friss telepítéssel megy
* A javításnak semmi haszna

Jövő héten telepítek egy új gépet, ha nem felejtem el, akkor kipróbálom
ott a pendriveokat (opensuse 11.1) és megnézem késöbb is megy-e illetve
mi különbség van egy friss telepítés és a nem működő dolog közt.

Remélem nem felejtem el.

Burján Ferenc wrote:
További érdekesség, hogy frissen telepítés után egy pár alkalomig
hibátlanul működik. Ezt kb 4-szer kipróbáltam. Nem tudok rájönni, mi
változik egyszeriben, mikortól nem működik. Talán egy frissítés okozza?

B. Feri