Re: [opensuse-hu] Virtuális gépek
Szia!

Én a virtualbox.org oldalról letölthető verziót használom 11.1-gyel, és
kiválóan működik.
Javaslom, próbáld ki azt. Azt hiszem a kernel forrást fel kell
installálni hozzá, mert installáláskor fordítja a kernel modult.
Hasonlóan, ha frissítődik a kernel, akkor újra kell installálni a
virtualboxot, hogy az új verziójú kernelhez illeszkedjen a modul.
(Lehet, hogy újrainstallálás nélkül is rá lehet venni valahogy arra,
hogy fordítsa újra a modult, de lusta voltam utánajárni, az rpm -e/rpm
-i se túl bonyolult.)

Üdv:
Alpár