[opensuse-hu] openSUSE 11.1 könyv
  • From: "Kálmán Kéménczy" <kkemenczy@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Jan 2009 12:07:22 +0100
Kedves Mindenki!

Elkészült az openSUSE 11.1 Reference Guide magyar nyelvű fordítása. Be
kell valljam, hogy ezt a könyvet tavaly Karácsonyra szántam, de rajtam
kívül álló okokból nem vált valóra ez az álmom. Itt szeretném felhívni
a figyelmet arra, hogy ez egy nagyon alfa változat, átolvasására még
nem került sor. Mivel nem tudom, hogy mikor lesz időm foglalkozni a
könyvvel, ezért szeretném a közösség elé tárni, hogy nézegesse, hívja
fel a figyelmet a hibákra.

A hibával kapcsolatban vagy közvetlenül nekem, vagy az
opensuse-translation-hu at opensuse.org listára célszerű írni és
időközönként átvezetem a javításokat és közzéteszem a könyvet, amíg
kiadható állapotba nem kerül.

A könyvben szereplő képernyőképek nem magyar nyelvűek, aki érez
magában elhivatottságot, attól szívesen veszem ha küld a jelenlegi
angol nyelvű képernyőképek helyett magyar felirattal rendelkezőket.

Mindenkinek a segítségét előre is szeretném megköszönni.

Letöltés:
http://download.npsh.hu/~kkemenczy/openSUSE_11.1_early_alpha_online_hu_reference.pdf.zip