Re: [opensuse-hu] Skype
  • From: Alpár Jüttner <alpar@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2008 20:27:37 +0100
On Tue, 2008-12-30 at 19:54 +0100, federbear wrote:
Sziasztok!

Tud valaki megoldést arra, hogy a 64 bites openSuse 11-en a Skype
mikrofonja működjön?

Ugye ugye, eppen erről beszéltem az előző levelemben. :)

Alpár

u.i.: Próbáld meg a Skype configjában az input device-t átállítani a
pulse-ról valami másra (ott helyben van egy teszt-hívás gomb, azzal
helyben ki tudod probálni, hogy megy-e). Ezen kívül még szükség lehet
arra, hogy megkeress egy alsa-s mixert (pl. gnome-volume-control), és
ott feltold a MIC Boost-ot, meg a capture level-t maximumra, és
beklikkeld, hogy a mikrofon legyen a capture device.

KDE 3.5. Alaplap P5Q.

A neten rengeteg mindent átnéztem és jelenleg ott tartok, hogy máshol se
nagyon müxik. Ti erről mit tudtok?

Üdv,
Federbear