Re: [opensuse-hu] Live CD problémák
  • From: "Gergely Vajda" <vajda.gergo@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Dec 2008 12:28:22 +0100
Sziasztok!

Talán múlt éjszaka csak a csillagok állása nem volt kedvező. Ma
kipróbáltam a CD-t más számítógépen is. A "check install media" nem
jelzett hibát, KDE pedig szépen elindult. A CD-t tehát jól írtam ki.
Ezt az is bizonyítja, hogy már az én gépemben is megelégszik saját
minőségével. (Lehet, hogy csak ki kellett hűlnie??? :))

KDE viszont továbbra sem indul el nálam. Így már biztos vagyok benne,
hogy a hiba forrása a grafikus vezérlő (Intel 82845G/GL). A legutóbbi
kernelfrissítésig Ubuntu sem szerette túlzottan.

Live-CD-ből tudtommal nincs KDE3, DVD-ről nem tudok telepíteni, talán
megpróbálom a netinstallt. OpenSUSE-ra ugye még lehet párhuzamosan
telepítni a két KDE-t?

Köszönöm a gyors válaszokat!
Gergő