Re: [opensuse-hu] Megjelent az openSUSE 11.0 beta 2
  • From: "Ervin Novak" <enovak@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 05 May 2008 12:46:23 +0100
Szia,

Ezek szerint valamit változtattak a tömörítési eljáráson, de miért

Erről itt olvashatsz: http://en.opensuse.org/LZMA
Kisebb csomagok, gyorsabb kicsomagolási sebesség.

és most a továbbiakban hogyan lehet a delta iso állományokat használni ?

"Note that you will need the latest deltarpm from Factory, or for openSUSE 10.3
you can use the home:coolo[1]
repository to grab it."

Üdv
Ervin