[opensuse-hu] SuSE 10.3 YaST csomagkezelő "kampec"
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Nov 2007 00:00:25 +0100
Sziasztok !
Az openSUSE updater egy olvashatatlan hibaüzenetel fogadottés hiába léptem ki
és indítottam újra makacsul ragaszkodott a hibához a libzypper -rel volt
valami baja.
Gondoltam elindítom a YOU-t azt majd azzal frissítek.... nem sikerült :-(
Error loading language plugin /usr/lib/YaST2/plugin/libpy2lang_perl.so:
libboost_filesystem.so.1.33.1: cannot open shared object file: No such file
or directory
No such client module menu
Akármelyik csomagját telepítem újra egymásra hivatkoznak, hogy miért nem
mennek fel. Sőt a boost csomag azt állítja hogy fent van, és amikor le
akarom szedni, akkor meg "nincs ilyen csomag" a válasz.
Asszem ez most végzetes.... se előre se hátra

Csak mellékesen jelzem hogy a DVD-n lévő "A telepített rendszer javítása"
funkció a modulok betöltése után egyszerűen elszáll.... hát ennyi

Egy darabig várok...... aztán újratelepítem az egészet :-(
Mert időm mint a tenger :-)

--
Üdv:Karesz