Re: [opensuse-hu] biztonsagi mentes
  • From: Nagy Tibor <nagyt@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Nov 2007 18:38:32 +0100
Nem volt fenn az új verzió. Lehet, hogy a SuSe update-előm valami miatt
nem működött.

Ervin Novak írta:
Nálam fenn van a frissítés, és nem telepítettem kézzel...
szerintem esélyes, hogy nálad is. Az előzőleg írt rpm paranccsal ezt
ellenőrizheted.

Ervin

Nagy Tibor <nagyt@xxxxxxxxxxxx> 11/13/07 5:50 PM >>>
Igen valóban ott van, kézzel fel is tudnám rakni, de ezek szerint a SuSe
update-er ott nem keres (ez hiba!), mert nem akarja nekem felrakni.

Ervin Novak írta:
Nagy Tibor <nagyt@xxxxxxxxxxxx> 11/13/07 5:23 PM >>>
Nem találta az updatetool, és valóban nincs a
http://download.opensuse.org/update/10.3/rpm/i586/ könyvtárban.
Milyen forrást kéne beállítsak?
Az update repoban van, de mint a yast2-* modulok általában, a noarch
könyvtárban.

rpm -q -i yast2-backup

Nem kizárt, hogy már ez van nálad, persze...

Ervin