Re: [opensuse-hu] biztonsagi mentes
  • From: Nagy Tibor <nagyt@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Nov 2007 18:53:20 +0100
Én is kipróbáltam, ugyanezt tapasztaltam. A mentés alatt a
/tmp/backup... könyvtárban készül egy tömörített fájl, ami aztán eltűnik.

Üdv

Tibor

Major Gyula írta:
Sziasztok!

Nem tudom tapasztalta-e valaki, hogy a biztonsagi mentes 10.3 alatt nem
mukodik :-(
Legalabbis en igy tapasztalaom.
Hiaba konfiguralom be megfeleloen, hiaba fut le vegig, a vegen csak egy
1024 bajtos ures tar allomany jon letre.
Ugyanez a pproblema nem volt 10.2 alatt, ott minden rendben lement.
Probaltam rendszergazdai felulet alol is, nem csak a felhasznalokent
root jelszo megadasa utan a Yast2-bol inditva. Mindenesetben vegigcsinal
mindent, csak eppen nem hozza letre az allomanyt, illetve egy ures 1024
bajtos tar file jon csak letre.

Kosi elore is:

Udv:
gyu_ma