Re: [opensuse-hu] Wine
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Mar 2007 16:12:51 +0100
2007. március 16. dátummal Tibor Liktor ezt írta:
> -CS2 megy?
> -mi van a lebegõ menükkel/dobozokkal (pl ahol a history, actions, megy
> ilyenek vannak)

Igen én is elég szkeptikus voltam, de nagyon meglepett amikor pl. a
betűkarakterek is normálisak lettek. minden a helyén van és lebegő menük is
ott nyílnak ahol kell. A perifériákat nem látja scanner...stb de az talán
megoldható valami xsane programmal :-)
jahh ez a 7.0 photoshop talán azért megy mert régi :-)
Szóval -alt- gomb az egyedüli probléma idáig.
--
Üdv:Karesz