Re: [opensuse-hu] Nem adja ki a CD-t továbbra sem csak rootként
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Jan 2007 10:46:11 +0100
2007. január 17. 11.30 dátummal Arpad Biro ezt írta:
> Javasolnam, hogy nezz meg egy "lshal" outputot, abban keress ra az
> eszkoz nevere, aztan "hal-device --remove" paranccsal torold az eszkozt.
> Utana, ha nem veszi fel automatikusan, akkor "hal-device --add" parancs.
> Lehet, hogy erdemes erre az idore leallitani a hald-t ("rchal stop").
Siker...
az "lshal" -ban megtaláltam CDírót a volt DVDolvasóval együtt.
Kiszedtem mind a kettőt és így helyre állt a rend.
Ez azért lehet, hogy egy bug mivel viszont csak nálam jelentkezett ezért ebben
nem vagyok oly biztos.
Ez most végre megnyugtató helyzet. A felhaszn. is derűsebb lett....
Kösz a segítséget.

--
Üdv:Karesz