[opensuse-hu] nem látom az egérkurzort
  • From: Horváth Péter <drevan@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 Jan 2007 19:32:16 +0100 (CET)
igen, NVidia Gef 6600 én is erre gyanakodtam, és megpróbáltam újra
tenni a driverét, letöltöttem azt ami fennt van az nvidia.com oldalon de
sehogy sem hajlandó felismerni a csomagot. Hogyan kellene
megcsinálnom ?
NVIDIA-Linux-x86-1.0-9746-pkg1.run filet szedtem le de a jastba a
szoftverek telepítése / eltávolításánál nem tudom mire kellene mennem
hogy ezt a csomagot is lássa.