Re: [opensuse-hu] Nem adja ki a CD-t továbbra sem csak rootként
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Jan 2007 11:10:41 +0100
2007. január 17. 00.03 dátummal Arpad Biro ezt írta:
> Nekem hatarozottan ugyanott van a fajl 10.2-ben is. Mellesleg atirtad
> vegul valamelyiket?
Az hogy lehet ?
Amit én írtam elérést az Neked létezik?

Még nem írtam át mivel nincs ilyen fájl.

Ez az eszköz a /dev/hdb és az fstabban sincs bejegyzése.
Megnéztem a 10.1-ben sincs a CD / DVD eszközökre bejegyzés és nekem tök jól
megy minden.
Arra gondoltam mivel ez a CDíró utólag lett betéve a DVD olvasó helyére ami
telepítéskor színtén /dev/hdb volt esetleg az eszközt valahogy újra
felismertetném a rendszerrel. Ehhez valahol törölni kell az eszköz
bejegyzését. Ha szerintetek ez járható akkor segítenétek ezt felkutatni.

Az a gondom, hogy a gép tőlem olyan 100Km távol van és a felhasználó sem egy
guru ssh-n (vnc-n) keresztül tudok bár mit is tenni az ügyért
Köszi elöre is.

--
Üdv:Karesz